Peltoa ja peltoa..


Erilaisia kukkasia..



Samakko ja hännätön sisilisko asustelivat mökin pihamaalla..


Sadepäiviä piti jotenkin hyödyntää, niin pitkästä aikaa tuli luettua yksi kirjakin, Leena Lehtolaisen Jonakin onnellisena päivänä. Oli se ihan luettava, jotenkin erilainen mitä kirjan takakansi antoi ymmärtää.. Kyllä se mukaan tempasi ja oli vaan luettava koko ajan lisää niin ettei nukkumaan olisi malttanut mennä. Mutta oli se kyllä aika kummallinen kuitenkin. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni kyseisestä kirjasta.



Kommentit