




Lenkkeilyn jälkeen sitten nälkä yllätti ja tie vei meidät Rossoon. Tuli sitten sorruttua pizzaan.. Uusiin makuihin tuli pizzassa tutustuttua. Söin meinaan ruispizzan, jonka täytteenä oli häränlihaa, paprikaa, (viinissä)marinoitua sipulia sekä mozzarellaa. Kyllä oli hyvää!



Kommentit